Uliczna sprzedawczyni kleistego ryżu

Uliczna sprzedawczyni kleistego ryżu

wtorek, 27 sierpnia 2013

27.08.2013 - Wtorek

Maraj oszalała na punkcie testu osobowości Junga. Na początku byłam do niego raczej sceptycznie nastawiona, ale po przeczytaniu kilka opisów musiałam podtrzymywać swoją szczękę, tak aby nie opadła mi na klawiaturę. Polecam więc serdecznie: http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp (po angielsku). Wynikiem jest kombinacja czterech literek. Dokładne opisy można znaleźć na tej stronie: http://www.personalitypage.com/html/high-level.html. Na dole są dodatkowe ikonki z opisami ścieżek zawodowych i związków. To właśnie opis związków mnie rozbroił. Nie, że chcę się usprawiedliwiać jakoś, ale mój typ już tak ma, że unika zobowiązań, bo żyje chwilą teraźniejsza ;). W sumie to jestem mieszkanką: trochę ESTP a trochę ENTP. Czekam na Wasze uwagi. 

Opisy osobowości mają też jedna podstawową zaletę: uświadamiają, że ludzie są różni. Taka oczywista, aczkolwiek trudna do zrozumienia prawda, zwłaszcza wtedy, gdy się wspólnie pracuje i dąży do jakiegoś celu, albo po prostu dzieli jedną przestrzeń życiową. Ludzie kierują się w życiu przeróżnymi motywacjami i interpretują otaczającą ich rzeczywistość w odmienny sposób, niekoniecznie spójny z naszym ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz