Uliczna sprzedawczyni kleistego ryżu

Uliczna sprzedawczyni kleistego ryżu

środa, 20 listopada 2013

Dzien Nauczyciela

20 listopada w Wietnamie obchodzi się dzień nauczyciela. Z tej okazji wystroiłam się w tradycyjny ao dai! Oczywiście nie obyło się bez prezentów: kwiaty i kosmetyki. Jeszcze nie zdążyłam zużyć tych, które dostałam w ubiegłym roku więc dzisiejsze od razu rozdałam. Trochę dla szkolnej recepcjonistki, sprzątaczki w moim domu (co prawda nie sprząta mojego mieszkania, ale się "kolegujemy") i jeszcze jedna torebka dla żony ochroniarza. Trzeba podtrzymywać dobre relacje sąsiedzkie. Mam do chłopaków interes: ktoś musi mi podlewać kwiatki na tarasie podczas przerwy świątecznej (Pomocy! Dlaczego usychają mi róże?). Na Boże Narodzenie wracam do Polski! Czas zobaczyć śnieg i choinkę a nie tylko palmy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz